Thursday, March 25, 2010

Misi untuk sessi pemulihan

so far misi utk "sessi pemulihan" berjalan dengan lancar...
untuk 2 weeks lepas aku berjaya untuk tidak makan benda seperti roti canai n nasik lemak... aku pon mcm tak percaya...

biskut pon aku tak sentuh.. Munchy kat sebelah meja aku tu tersadai je.. utk wakaf rakan2 ofis.. so, far berjaya utk minum air 3000ml sehari... mmg keluar masuk toilet aje kejenye...

mase kat Bandung aritu pon selera makan nasik pon dalam kuantiti sket... wah la weyyy.. mcm tak percaya.. slalunya aku mesti tambah 2 @ 3 kali...

tapikan, bila jumpe coach aritu, boleh la timbang berat aku naik 0.5kg... huhuhu... mungkin sebab mase kat Bandung aku tak jaga makan... tapi lemak dalam jantung ade berkurang... pertumbuhan otot makin bagus... so, aku makin berkobar utk meneruskan misi pengaman ini...

so, nanti akan di'update' lagi misi pemulihan ini ye...

No comments: