Monday, March 8, 2010

Aku sudah jatuh suka.....

tetiba aku mcm suka n nak beli thong cenggini...
semalam gi kat butik Cole Haan, KLCC siap pegang2 n tak berkesempatan nak cuba...
siap ade kaler pink korang...
jatuh chenta aku...

tapi kan.. rege dia rm600++ bley?
hmmm... aku ni mcm lemah sket la nak beli kasut yang mahal2 ni...
kalau beg takpe... sebab kasut pakainya di kaki.. rase sayang sgt2...

kalu kat obersea tu leh dapat lagi murah tak????

3 comments:

Hana said...

mmg cun! tapi harga tu tak bleh blah aarrrr

Wan Haida said...

cantik mmg cantik tapi harga dia fuhhhhh....kalau aku mmg tak beli ler...kalau dalam seratus lebih tuh boleh consider lagi....

honeylanz said...

lawa nye..