Wednesday, December 9, 2009

hospitalization..

mak aku admitted to APSH tengahari tadi..
Doc nak 'kikis' tapak kaki mak aku yang ade kulit keras tu.. Aku tak reti nak explain la u all.. Hope u all leh paham apa yg aku ckp ni.. Hehehe...

selagi kulit keras tu menutup luka tapak kaki mak aku, selagi tu lah letak ubat hape pon takkan baik coz ubat tu tak meresap ke dalam..

Akceli tak perlu warded.. Just day ward je tapi doc suh masuk ward jugak.. Suruh berehat katanya..

Biasala.. Itu lah bisnes.. Kalu tak warded, tak dpt pulak duit.. Sib la company bapak aku yg tanggung..

so, minor operation tu akan dibuat esok.. Hopefully kaki mak aku cpt baik n sembuh seperti sediakala... Kesabaran dia tu buat aku rasa tabik sgt2..

Doakan semoga operation esok tak memberi kesan sakit2 lain kat mak aku.. amin... :)

2 comments:

N A N I E said...

Hopefully everything run smoothly..faham ape yg u maksudkan..:)
tapi kulit keras tuh kasi effect kat ur mom x? die sakit?
kekadang other alternative buat foot scrub
:)

Diana Sulaiman said...

nanie - my mum ada diabetic. So kalu xjaga betul akan jd teruk. Foot scrub i rase xsesuai takut nanti datang luka lain pulak. Anyway tq