Monday, December 7, 2009

Happy 5th B'day Madiha & aku pulak "MC"........

giler penat semalam... Takleh nak digambarkan.. Semalam anak dara aku sudah 5 tahun.. We made a celebration for her kat our hse at Keramat...

Party diraikan oleh families, atok, nenek, uncles, aunties, cousins n close frens...

thanks 4 those yang datang n thanks oso 4 the presents... Anak dara n maknya sgt suke.. Hehehe...

tp akibat party semalam, aku sudah MC ini hari.. kaki kiri ku sangat la cramp dari tapak kaki hingga lah ke pangkal peha.. jalan pon dah tak betol... n aku tak tau aku angkat ape semalam menyebabkan area pinggang kiri aku mcm tersalah urat... nak bongkok pon dah tak boleh.. haiyoo....

so, gamba di hari partay takde.. kene tunggu dari our pro photog of the day... cuma gamba time bukak hadiah aje yang ade... sila lah menjamu mata..:)

No comments: