Wednesday, September 16, 2009

Tak lama lagi hari jadi tua aku...

raya kedua i'allah.. aku akan menyambut hari tua... huhuhu...
sungguh tak sangka, cepat masa berlalu...
dah masuk 31 tahun pon.. tua kan?
tua takpe.. tapi muka nampak muda... hehehehe..

sape2 yang tak sanggup baca tu.. atau dah nak term*nt*h tu.. sila cepat tekan 'X' kat belah atas kanan tu ye...

aku menunggu hadiah dari En. Ajaq... aku request purse... kalau takleh beli purse, sila lah beli handbag.. hahahaha..

disebabkan raya, takde sapa nak beli kek untuk aku.. aku beli la sendiri... aku awal2 dah tempah muffin hari tua aku bagi menggantikan kek... kesian kan?

nanti boleh la letak lilin kat muffin n nyanyi lagu "Allah selamatkan kamu"... hahahah..

2 comments:

Wan Haida said...

Happy Birthday in advance Diana....:)

:: vErde+hAzizi :: said...

salam...

hey babe...

Mr.Doc & I would like to wish YOU & FAMILY peace, happiness & prosperity on EID-UL-FITR!!!

May the divine blessings of ALLAH be with you & family on EID & Always!!!
:D

&

happy biorthday in advance bebeh!
wish u more wonderful years ahead!