Wednesday, September 16, 2009

Hari ni kan...

anak bujang aku masuk 1 thn 5 bln..
Alhamdulillah..
dah semakin cerdik aku tengok n dah faham apa yg kite ckp..
aku rase perkembangan anak bujang aku ni cepat sket dari Diha.. nape ek?
aku berharap Afiq dapat membesar dgn jayanya seperti yg mak dia hajati.. Amin..

update sket pasal mak aku:
tadi we all berbuka di APSH.. nampak mak aku segar sket dari semalam.. semalam memang nampak weak sgt2.. hari ni mkn pon dah nk lalu.. dah boleh main2 dgn anak2 aku..itu yg aku harap sgt2.. aku bwk cucu dia, supaya dia nampak bertenaga sket.. takde la murung n terbaring je.. since dia diabetes, kidney dia da effect same.. sekarang tahap makin merosot.. doc suggest utk dialisis..

ada sape2 penah experience pasal dialisis? boleh share..aku nk kutip info jugak besides info from doctor..

No comments: