Saturday, September 19, 2009

Jadi la daripada takde lansung...

Untuk besday aku tahun ni, aku request En. Ajaq suh beli purse or handbag...
tapi............... aku dapat beg lain yang tak termasuk dalam senarai...
akceli beg ni aku yang nak beli sendiri.. aku pesan dari kawan En. Ajaq yang study kat UK sane..
sudahnya En. Ajaq ckp takyah la bayar.. dia je bg hadiah sebagai hadiah besday...
jadi la tu kan.. dari tak dapat lansung... kurang2 dia ingat gak besday bini dia...

Orang lain dapat purse or handbag G la.. L la.. P la... C la..
aku lak dapat bag CK... hehehe... Calvin Klien kah?????
kire aku dapat advance b'day present la ni... bag yang dimaksudkan itu boleh scroll ke bawah ye...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

ini lah dia.. bag Cath Kidston...

TQ sayang.. muah..muah...

1 comment:

Hana said...

Time ko rasa nk pakai bag ni bila ada aku, inform k. Seropa daaaaa... Hihihi