Saturday, August 29, 2009

Dah 8 hari kite berpuasa..

disebabkan hari ni aku ade kelas sampai petang, jadinya kami berbuka luar lagi la gamaknye..






korang rasa kedai yang balut sudu cenggini kat mane ek? cuba teka....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

takpe la.. tak yah teka.. biar aku je bgtau.. sebab masing2 posa.. memerlukan tenaga lebih kalau nak berfikir tu..

kami berbuka di sini...

bertempat di Ampang Waterfront.. Alhamdulillah.. sangat kenyang... burppp....

3 comments:

Abrahyn said...

salam eynda,
sari ratu? best tak makan kat situ?
btw, anda telah di tag...sila amik kalau ada masa ye...

Abrahyn said...

eh silap, eynda pulak...cik puan diana...sila amik tag ye...

Siti Ruzaimah said...

sari ratu nih our feveret too.. aisyah panggey restoran nenek moyang.. sbb rumah minang yg ada pamer kat kedai tuh sebijik umah nenek moyang dia :)