Monday, August 31, 2009

Semalam puasa ke 9 kan? kami....

berbuka beramai-ramai.. ade 4 family yang turut serta dalam acara berbuka beramai-ramai ini..
tuan rumah adalah aku n we all wat pot luck.. masing-masing bawak lauk masing-masing...

family2 terlibat adalah:-

my family termasuk adik2 aku - nasi putih, udang n kacang buncis masak lemak cili api, murtabak, roti john, paru sambal, kentang sambal, telur dadar, triffle, air oren n teh o

hana's family - sambal ikan bilis, sambal belacan, karipap & kueh keria

wan's family - sup ekor, sambal kicap, puding cendol, jemput-jemput ikan bilis, kopi kluang

anne's family - drummet & buahan campur

acara seperti biasa berbuka beramai2.. then after solat sesi minum2 teh n kopi serta makan jemput2 yang digoreng fresh kat umah aku oleh Pn. Wan.. jemput2 dicicah dengan sambal ikan bilis yang dibawa oleh Pn. Hana.. lembut sekali jemput2 itu.. kopi aku buat dibawa all the way from Kluang oleh Pn. Wan yang sponsor.. then makan la skali desert2 yang disediakan..

sambil itu acara borak lambak sambil anak2 bersuka ria bermain tak hengat.. sambil tu acara sambut Merdeka n acara testing muruku n acara free gift utk kaum ibu.. heheheh... 

kaum bapa buat apa? tengok je la kaum ibu borak2 sambil mata mereka pon merah2 menahan mengantok.. 

aku sebagai tuan rumah, hanya sempat bawak turun kamera tapi tak sempat nak snap gamba2.. harapkan gamba2 dari Pn. Hana je la...

note : korang2 dah guna ke Magic Cloth tu????

3 comments:

Wan Haida said...

heheh...lawak laaa ko diana....aku tak guna lagi magic cloth tuh...terlupa nak keluarkan dariu beg.....siap terbawak g office pagi nie...:)

Anne said...

Lom laie .. hik..hik..kena kuarkan senyap2 kang berebut anak2 aku tu tak sompek den nak guno

Wan Haida said...

diana, nanti upload gambar byk2 skit...sian kat aku tak leh nak masuk FB...kena tunggu balik ofis kat TTDI baru laa boleh nak ngk....:(