Friday, August 28, 2009

Hari ke 8 ni, kami buka ape ye????


arini aku buat entry after buka... hehehe
hari ni tak masak.. we all buka luar aje..
kami berbuka di Al-Rawsha, Jalan Damai..
speselkan?? aku siap buat reservtion lagik.. korang paham tak dia tulis ape? yang aku paham hanya lah nama aku saje...

hari ni tak brape penuh maybe bukan weekend.. kalu tak penuh pak2 arab saje.. sampai nak ambil food pon kene berebut2 coz takut dorang habiskan.. hehehhe... aku ke tamat atau dorang yang lapar? sampai cenggitu kan?

aku tunjuk gamba kurma dah la ek? kang yang lain terliur pulak.. kurang pahala posa.. hehehe
n kat sini price for buka puasa RM40 nett untuk adult n RM17 utk kekanak...

sahur esok, kami makan dim sum yang dibekalkan mak aku tadi mase En. Ajaq jemput Diha.. penuh sebekas.. esok just steam balik aje..

note : esok lak pas je sahur, En. Ajaq kene gi ofis plak.. ade rehearsal utk Merdeka Day hari Isnin nanti.. n aku pulak ade kelas sok tghari n ahad... aduhaiii...:)

No comments: