Wednesday, July 22, 2009

Kes geram...

korang bengang tak kalau keje yang sepatutnya staff korang buat, tapi korang terpaksa buat sedangkan staff korang sebok main game n hp?

kes ini terjadi kepada aku yg sgt geram dan bengang.. aku ade 2 staff tapi since semalam one of my stuff cuti hantar anak dia daftar 'U'.. then aku ada1 staff sorang lagi yang sepatutnya back up keje teman seunit dia kan? bila dah member ko coti, ko la kene buat keje dia.. ni idak...

aku ni la officer yang baik hati menolong membuat sume keje staff aku yang coti itu sedangkan member seunit dia sebok bermain games n bermain handphone.. i don't mind kalau ko mmg ade keje.. mmg la kene cooperate.. tapi ko boleh nampak officer ko ni bangun duduk bangun duduk menyiapkan keje.. haiiiiii ko boleh goyang kaki nampak!

skali aku dgn tak tahannye sound " E*, dari ko duduk je tu, baik siapkan disbursement.. tak la kejap lagi dah pukul 5 baru nak sebok2 buat.. orang dah nak balik, baru ko nak buat keje"

then, baru dia cepat bangun n nak cover2 cakap anti virus tengah update la.. hape la...

1 comment:

mslvoe said...

sabar jela. kat opis sha pun ade camtu. sha hempas pulas buat keje, dia relax je baca email