Thursday, June 23, 2011

Lama dah tak menceceh...

tapi kali ni aku nak menceceh yang agak kurang panjang...
kalau rase malas n tak sanggup or terkena pada batang hidung sendiri, pandai2 la hidup yek? :P

nak kata luahan rasa.. bukan jugak.. nak kata marah pon bukan jugak.. ala sedang2 je la..

aku ni kan paling menci pada orang yang bila kita call berkali2 n tak reti nak return back call tu.. kalau aku la, dah nampak missed call sampai 3 kali dari nombor yang sama pon dah risau.. ade emergency ke? mesti nak kena call back..

ade orang, wat bodoh je.. anggap that call mmg sangat tak penting pada dia.. mane la tau that cal nak bgtau pasal accident ke.. kematian ke or what so ever la..

if u rasa takut kalau2 bil telefon sampai mahal, tak payah cal.. just sms pon jadi la.. aku paham sometimes orang2 ni bz.. then after that ade yang reti nak return cal or sms balik...

dengan alasan yang dibagi, batery nak kong la.. takde line la..

aku ni mmg telah di ajar mase duduk branch bank dl sentiasa mobile walau dimana jua.. tak kira la tengah malam.. fon on 24 hrs.. pada aku fon tu adalah kawan karib la.. mane2 sure kena bwk.. sbb takut sgt ade emergency call yang memerlukan kita time2 tu...

kalau rasa tak nak angkat fon, beli je la fon biase2 je.. tak payah la pakai blackberry ke.. aipon n samsung bagai...

mungkin sekarang adala yang cakap membebel je diana ni.. one day u all akan tau la betapa fon tu penting n jangan menyesal la kalau ade benda2 yang u all lambat tau...

No comments: