Friday, June 10, 2011

Demam Nora Elena

Kan? Kan? Sure korang pon same... Elehhhh cover... Hahaha...

Aku memula tak amik pot pon cite ni.. Sbb cite2 drama petang ni mmg dah lama sgt tak layan... Skali bile baca status kengkawan sume pasal #noraelena.. Dalam hati tu bertanya gak, bes sgt ke cite ni smpi sume pompuan2 bleh angau jap kat #sethtan tu?

Dapat plak tau dr member2 twitter cite ni dr novel.. N dapat tau ade e-book.. Dgn dah kurun tahun tak layan novel2 ni, tetiba bleh layan di satu ptg kat ofis.. (sementara nk tunggu En. Ajaq jemput tu.. ) tapi e-book ni takde la smpi 1 buku.. Still ade yang dia tak letak.. Melampau la plak kalu boh 1 buku.. Kang tak laku la buku Kasih Yang Suci ni..

Since, cite tak abis.. Aku mula la geram n tensi.. Nak la tau ape ending cite dia.. Nak gi beli novel, boleh la tetiba sold out dimerata2 book shop... Gilerrr fames..

Jadinya nak tak nak aku layan kat u tube @ tonton... Tp agak ketinggalan ketapi la skrg ni coz baru smpai episod 13.. Tapi siyes berhantu cite ni.. Aku bleh layan smpi tengah2 malam... (mcm zaman2 layan drama korea la ni)

Lately line net aku lembaps nk mamfus, so layan kat tonton slow semacam.. Tensi..tensi...

Aku ni yang tak penah umo minat si Aaron Aziz tu, tetiba bleh jadi minat.. Bley? Bengong sungguh...


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: