Sunday, January 2, 2011

poyo n berkobar....

hahahahhah... ade aku kesah????
blog aku kan? korang takmo baca... sila gi kat kanan hujung tuuuu... sila tekan 'X'. full stop..

aku ni kan boleh digelar minah listing... segala mak nenek aku buat listing... even nak balik kajang weekend pon berlisting bagai.. bukan ape.. takut kang ade yang tertinggal n lupa... but i loike tu do listing la u alls... mak ade buku listing khas tau...

kali ni saje nak share list for 1 week.. menu bekal utk anak dara... hehehe... sharing is caring u all.. kot2 la boleh membantu mak2 kat luar sana idea utk bekal anak2 puan2 esok ke sekolah... :P

esok @ monday - anak dara dah siap2 oda dia nak scrambble egg + nugget + letak sos.
untuk mak paknye yang nak hantar anak2 esok, aku nak buat egg sandwich..

tuesday - bread + butter + jem

wednesday - sosej + mayo n sos

thursday - nugget + mayo n sos

friday - aku nak buat maggi goreng...

yeaaaaa... ini dia idea2 utk next week.. nanti aku boleh share lagi.. sekian.. timacih... :)

No comments: