Thursday, December 9, 2010

Kakiku sakit kembali

Doc senyum sket la coz after 6 mth baru aku come back n see him.. Hehehe.. Kalau tak b4 this tak sampai 3 mth, datang mengadap.. Sampai cakap aku ni patient degil n tak dengar kata.. Hahaha..

U all just imagine.. Kalau sakit kaki camni, aku tak bleh nak berjalan byk.. Which mean no jjcm.. No window shopping.. Duduk la memerap kat rumah.. But 2 @ 3 menjak ni pon aku kalau ke shopping mall, takde la mcm dolu2.. 7 @ 8 jam berjalan non stop.. Now ni, takat 3 @ 4 jam je.. Tu pon sket2 kena bg kaki ni rest..

Actually doc suggest 1 treatment baru ni yg mana hampir 90% patient yg ada sakit mcm aku ni, sembuh.. Yg 10% tu yg sakit camni yg degil.. Huhuhu..

Tp aku xready lg.. Stail sama still injection tp treatment tak pakai ubat, tp pkai darah kita.. Ade la doc tunjuk cane proses tu.. Tp yg membuatkan aku xready lagi, bila nak masukkan darah tu balik kt kaki kita, doc kena bius n bg kita tido.. Huhuhu takutttt... Selama ni pon half bius je mase beranak.. N aku still sedar.. Ni tak sedar... Takmo lagi...

So, tadi treatment still same as b4.. Injection masuk ubat kat tapak kaki kanan n kiri.. Alhamdulillah.. Sakitnya dah kurang tp ade rase sengal2 sket je.. Tp skang ni sakit lain plak.. Sakit bekas injection tu ade lagi.. Menyebabkan aku payah nak jalan hari ni.. So, 2 days MC for me to rest jgn bagi jalan sangat..

Aku belasah pain killer sampai terus tido.. Ntah sape2 cal pon aku tak sedar.. Lalok sungguh.. Hopefully pasni dari 6 mth jupe doc boleh menjadi after 1 year baru jupe.. Hehehe..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: