Sunday, May 23, 2010

Best Friends Gathering cum Afiq B'day Party

Gathering yang julung2 kali diadakan menggabungkan kengkawan sekolah n kengkawan 'U' dimana they all ni sampai sekarang still rapat n still contact.. Aku sebagai tuan rumah..

I'm happy semua dapat berkumpul except for 2 org yang tak dapat bersama coz ada hal yang tak dapat dielakkan... datang dengan family besar masing2 yang mana menggamatkan suasana rumah aku yang hangat.. heheheh...

since dah buat makan2 ni, cadang terus buat belated b'day Afiq.. TQ kepada kengkawan yang datang n bawak hadiah tu.. Eqin yang tolong 'deco'kan centerpiece.. saje suke2 n seronok2 je.. Theme RED n BLUE berjaya dilaksanakan... TQ all... aku sangat suke n sangat penat... hahahhaa... tapi puas hati coz all food habis... Alhamdulillah... takde penuh peti ais aku..
TQ jugak kepada pembuat kek.. Anna... ramai yang suke.. cantekkk...
TQ kepada hana jugak coz tolong snap gamba guna camera canggih ko tu.. n aku cilok 2 gamba ko dulu ye... :)

No comments: