Sunday, January 17, 2010

Afiq dah pon 1 tahun 9 bln...

b4 that, aku bersiaran menggunaka lappy yang baru...
yang lama semakin lama semakin buat hal...
duit belum dapat, macam2 dah mintak tukar...
k.. sambung balik...

Alhamdulillah...
Anak bujang aku menjangkau 1 bulan lagi semalam 16hb..

haiyoo... semakin notty wooo...
tak tau nak cakap mcmane...
anak sapa la ni????

tetapi dia semakin ganaz membuli Kak Long...
hari tu peha Diha kena gigit dek Afiq... disebabkan berebut toys...
gasak la korang...

tapi bile sorang takde, jadi macam mati kutu pulak...

2 comments:

honeylanz said...

afiq mcm aeiry..suka buli abang nye..silap skit trs gigit abg..cian kan..nk marah kecik lagi..

N A N I E said...

anak sapa la ni? dah nak masuk 2 Yrs :)