Wednesday, November 4, 2009

Perasaan ku...

macam2 perasaan melanda aku hari ni...
benci, stress, menyampah, meluat n berbagai2 lagi...
aku tak sker la datang ofis hari ni...
ntah kenapa ek ade perasaan tu hari ni...
rase fade up pon ade...

macam nak mintak pindah pon ade...
kan seronok kalau dapat cuti panjang...
walaupon b4 ni cuti kerana study, sgt seronok kerana tak datang ofis...

melangkah je kat ofis, satu perasaan melanda...
camne ek???

3 comments:

fauzi-maya said...

saya jugak penah mengalami perasaan tu.. pastu saya tukar keje..pastu perasaan mcm tu ade jugak.. ape petanda tu ye? hehehe..

honeylanz said...

mesti x sabar nk tggu balik time kan :p

Abrahyn said...

perasaan yg biasa wujud kalao ada benda/orang yg kita tak suka kat opis...tu perasaan i sebenarnyer...hehehe