Wednesday, November 11, 2009

Itu pun tak sedar diri lagi...

tengok la koleksi tudung cik munaw n cik ariani aku ni...

sampai dah penuh laci.. itu pon tak sedar diri nak menambah koleksi baru...
tapi kan, kat cik munaw skang ni byk kaler2 baru tau... semakin menarik..
harus ke beli untuk raya haji ni????

buat2 sedar diri la pn. diana oiii... hehehehe...
mane nak diletak tudung2 bawal yang lama tuh????

4 comments:

miz_eda said...

aku nyer koleksi cik Munaw tak sampai pun 5 helai..itu pun tak habis2 kena perli ngan cik abang..

kalau dia tgk koleksi ko nih boleh pensan agaknya :P

suhainini said...

ada kaler baru ka kat munaw..dh lama sy tk p..kena la p tgk2 kan utk raya haji ni:)

sisdee said...

ish I pun sama..smpai my hubby dok perli kata...tudung yg ada ni (ariani,DZ,Munaw) pusing seminggu pun still ada balance (klu ada hati nk tmbah baru dia akan ckp camtu)maknanya tk kasi le kan beli baru huhuhu

MN said...

i tudug bawal dah sedekah2 kat org.
memang tak bertudung bawal langsung dah skang ni...