Saturday, September 12, 2009

Hari ni kan...

we all bercadang utk berbuka diluar sahaja...
kepingin mau makan di Marche, The Curve..

dari hari Khamis nak buat reservation utk today, dorang kate dah full...
they all ckp "akak walk in je la... make sure by 6pm dah ade kat sane"

bincang2 ngan En. Ajaq kalau dah penuh, pi je la makan kat Cozy House, GE Mall.. siap booking n siap dah order lagi makanannya... memula En. Ajaq agree...

then semalam En. Ajaq kate boring la makan kat Cozy... kalau boleh carik Marche jugak or tempat lain.. aku ni sebagai bini yang bagus, dgn tak berputus asa call lagi tanye if ade kosong kat Marche.. still they all cakap full...

then tghari tadi gamble, call lagi Marche.. they all ckp still full but boleh tinggalkan phone no. kot2 ade yg cancel booking... then after setengah jam, Marche call balik bgtau ade kosong... aku ape lagi suka banget la.. at last dapat gak booking utk berbuka di sana...

nak cite sket keadaan di Marche.. aku tgk org2 kat situ kul 6.30 dah penuh meja dgn makanan.. boleh habis ke they all ni?? maybe keinginan nak makan itu ini tu membuak2 kot.. tu yg mcm hilang akal sket amik makanan tu.. hehehhe... ade 1 group of gegirl yang dok sebelah aku, disebabkan meja penuh sgt dgn makanan, sampai pinggan pon leh jatuh.. dek kerana takde tempat nak letak... sib la tak pecah pinggan tu.. kalau aku, aku malu gilerr la sebab sume org tengok.. so, kesudahannya aku tgk food yang dorang amik mostly tak abis...

itu la laporan berbuka utk hari ni..

now, adik aku yg baru datang tadi bersama2 dgn En. Ajaq layan bola.. MU vs Arsenal.. aku layan internet jap sambil mata ni kuyu je..

kena simpan tenaga sket coz esok nak merempuh Cik Munaw pulak.. :)

4 comments:

Hana said...

Apsal tk habaq pi marche. Aku lps buka posa td pi curve jap, carik clarks anak bujang aku. Kalau tk, bleh pass bag.

Anonymous said...

sama.. mr.hb layan bola lak. br nk tgk anna maria kt tv3 ;)

miz_eda said...

aku dah pegi Munawwarah smalam..:) mcm biasa balik rumah in law kat temerloh, on the way balik trg, tersinggah plak di Ikea and Munawwarah..

tersinggah katanya..hehe

cts said...

hehe..dapat jugak awak berbuka di marche yer...