Wednesday, September 9, 2009

090909 - Ramadhan yang ke 19

Alhamdulillah... sekejap je dah masuk hari ke 19 kan?
tak lama lagi dah nak raya...

u all dah siap ke beli kelengkapan raya bagai tu??? sure meriah kan???
dengan family theme kaler lagi...

this year aku byk theme kaler.. purple ade.. turquoise (betul ke eja ni??), hijau ade..
aku mmg tak buat baju raya since bj mase pakai wedding adik aku elok lagi.. pakai pon boleh kire brape jam.. hanya buat baju raya utk dipakai ke ofis sahaja.. ade ke mcmtu??

bj melayu En. Ajaq pon same.. ade 3 pasang tempah utk wedding aritu.. pakai je la ape yg ade kan? hanya anak2 je we all sediakan bj raya...

so, untuk hari ini aku sampai rumah tadi dari ofis kul 5.. so, mmg sempat sangat la aku masak lauk... terasa nikmat bile memasak... heheheh

hari ni kan aku masak,
- sup ikan merah
- sambal sotong
- telur mata :P
- popiah udang goreng

dah tak sabar2 nak berbuka nih... :)

u all masak ape???

1 comment:

miz_eda said...

hari ni 1st time suh cik abang beli nasi ayam kat bazar ramadhan..penat tak hingat lepas balik dari mahkamah..:P

sblm2 ni aku prefer masak..selain blh jimat..masakan pun mengikut selera tekak :)