Saturday, August 8, 2009

Percaya kah?

percayakah u all aku hari ni tak keluar ke mana2? hehehe...
caya jangan tak caya...
semalam balik kajang umah parents aku...
hari ni pagi2 En. Ajaq dah gi ofis.. dia hantar n jemput Diha kat tuition hari ni..
so, bali dari tuition En. Ajaq bawak Diha pi ofis dia balik...

aku n Afiq melepak kat umah.. masak n makan.. tido tak boleh sebab tgh dok mensiapkan bahan2 utk assignment yang kene hantar b4 next coming class..

di kala ini, En. Ajaq n Diha dah pon pulang.. Diha then keluar balik ikut atok pi jalan2 pulak..

esok En. Ajaq kene keje lagi... tapi sib kat Putrajaya aje.. tapi still keje la jugak...
aku n anak2 watpe? lepak kat umah lagi...
hanya masak n makan saje lagi la...

ok la tu kan? mengasah kemahiran memasak yang lama... hahahha....

note : baru diskas ngan mama aku, nak makan ape malam ni? dia suggest beli pizza.. aku tak nak.. jemu gila.. aku lak suggest beli tosai @ capati? akhirnya mama aku setuju...

2 comments:

mslvoe said...

kdg2 dok rumah lagi best dr keluar jalan2 mgabiskn duit ;-)

Diana Sulaiman said...

mrs lvoe - mmg pon.. tapi sebab dah biasa everyweek nak keluar, jadi mcm bosan la pulak.. keluar ke giant pon jadilah.. ni mmg terperap kat umah..