Thursday, July 9, 2009

Apa kami buat bila anak2 tiada????

Since laki aku terpaksa EL semalam coz tetiba badan Diha naik merah2 mcm measles.. dia mcm dah gatal2 sket.. so, yesterday morning dah bwk gi jumpe doc, doc ckp bukan measles but dia mcm virus.. aku pon cam confius jap bile laki aku bgtau... advice doc jgn gi kindie coz takut berjangkit lgpon Diha demam jugak..

then secara kebetulan mak aku ade check up at APSH semalam.. then dia call aku then aku story2 kat dia, so kesimpulannya nak bwk Diha balik Kajang.. kemain suka la minah kecik tu sebab ikut nenek.. makin ngada2 la pulak kan... :)

Afiq mmg we all hantar rumah bbsitter pagi tu.. so, setelah laki aku selesai buat serba sedikit kerja2 rumah, dia pi ofis aku n we all lunch sesame..

aku bwk laki aku gi one of cafe kat B.B. Selayang area.. Suria Station Cafe... food sedap n prize pada aku murs la.. rasa aku owner cafe ni org melayu kite punye la..

we all order mushroom soup, lamb chop, sizlling mixed grill, ice blanded cuppucinno n air mata kucing.. total bill RM49++.. ok tak? aku rasa mcm ok la..

choices of food dia banyak.. tempat dia very clean n suasana sgt best.. presentation of food pon menarik..

sape2 dok area Selayang tu pi la Suria Station tu.. bile lagi nak tolong org melayu... hehehehe...

moh layan gamba food yg we all order.. :)

No comments: