Friday, May 15, 2009

Holiday @ Kota Kinabalu - Day 3

Alahai.. penatnye nak menghabiskan story cuti2 aku ni... takkan nak stop pulak.. dah alang2 taip la sket bagi habis... :)

3rd day kitorang dihabiskan dengan aktiviti2 di hotel sajo... dah byr memahal, harus la gunakan sume facilities yg ado.. explore habis-habisan kawasan hotel yg sgt luas itu.. disebabkan full time masa dihabiskan dihotel, kami mengambil masa utk breakfast lelama sket.. agak2 tak payah makan lunch, baru la stop.. ahaksss...





adik2 aku dah lepak kat swimming pool je.. perasan nak jadi mat saleh agaknye memasing... kekonon nak berjemur.. kami laki bini bwk anak2 ni berjalan2 dl ke kedai2 souviner yg ada kat hotel tu.. sempat la melontar lagi kat kedai hotel ni.. menambah koleksi t-shirt... disebabkan cuaca sgt la panas kat Sabah tu, mmg tekak ni asik haus je.. kami stop plak kat lobby lounge utk claim welkam drinks we sepatutnya dpt mase check in haritu.. lepak2 dengar lagu then sempat la tidokan Afiq.. tak cukup welkam drinks, we all order plak ice cream n air lain... isk.. mcm tak hilang2 haus ni.. melantak air je.. pon dah kenyang...







pas adik2 aku berendam kat pool, dorang pi explore plak gym.. main ping pong la.. angkat dumble la.. then baru la join we all kat lounge tu.. dah agak lama lepak kat lounge, adik2 aku sambung pi pool plak.. aku suh laki aku bwk Afiq naik bilik coz Afiq nak tido balik.. aku bwk Diha plak kat Kids Club..

Kat Kids Club, mcm2 aktiviti they all prepare utk kids.. such as batik painting, beads weaving, movies time n mcm2 lagi la.. Diha mmg suka sgt2 n aku tinggalkan dia ngan kids club assistant situ.. aku redah masuk bilik kejap...






then, agak2 matahari dah tak terik, we all headed tu pool la pulak.. bagi peluang kat both kids ni main kat pool plak.. aku tinggalkan Diha n Afiq ngan babah dia kat pool, aku plak pi buat batik painting... cam poyo2 je.. beria2 la pulak mengaler.. heheh... then adik aku pulak join sekaki.. memasing menunjukkan ke'pro'an painting memasing la...













then bile Afiq dah start mengamuk, aku n laki aku bwk plak dia round2 tepi beach plak.. Diha still in the pool takmo keluar.. membuat aksi2 berani dia nak mandi taknak pakai pelampung la.. hampir2 nak lemas.. pool cetek dia taknak masuk.. nak masuk pool adult.. cehhh...

kunun2 nak nengok sunset la.. tapi tunggu punye tunggu, tak set2 pon.. sampai aku pon dah boring.. badan pon penat + lapar.. sebab tak lunch pon.. terus balik bilik, lepak kat bilik, packing2 barang utk esok nak balik...





we all dinner kat dalam room je.. order je dari room service.. coz memasing dah tak larat nak berjalan pi restaurant... esok dah nak balik... last story utk last day di KK n aku akan wat kesimpulan dari holiday we all kali ni...

No comments: