Tuesday, April 7, 2009

Adakah aku masih setia?

Korang mesti tertanya2.. diana ni asik pi makan2 je.. ntah ape jadi agaknye ngan Herbalife kan?

utk info korang, aku masih setia dgn HL ni.. but aku tak amik utk weekend.. kenapa ek? sepatutnya aku amik HL every morning n nite.. but 4 weekend, dah byk kali aku miss HL ni.. lg pon kalu weekend aku jarang sgt breakfast.. minum air pon jarang.. slalunya terus lunch..

nape tak amik dinner? ye la.. korang pon tau.. weekend aku slalunya pi JJCM.. walaupon malam.. hehehe... nafsu nafsi ni mane nak tahan2... tapi quantity of food tu kurang la sket...

tapi weekdays aku mengamalkan HL seperti biasa.. makan pon kurangkan.. tau je la bile weekdays takde makanan yg menarik pon.. coz hari2 pegi gerai yg sama.. muak la pulak..

itu la dia.. "cobalah utk setia...." (nada lagu Kris Dayanti)

No comments: