Friday, March 6, 2009

2nd day with HL

Disebabkan takde entry yg menarik aku nak tulis pasal family, aku tulis je la pasal HL.. hehehe..

sesambil aku menaip ni, sesambil aku meminum shake for dinner...

As 4 today, mcm biasa.. amik shake utk breakfast n dinner.. today aku minum Teamix yg kerap.. aku bancuh bg cair, aku jadikan mcm minum air kosong biasa.. kirenya aku tak amik lansung H20 tu.. ok ke tak ek?

lunch arini ade org sponsor lak kat opis.. kalau tak makan rugi woo... kena mkn jugak.. ahakss.. but perut tu mmg rasa kenyang je tapi kalau aku tak jamah aku akan rasa penat plak...

amik nasik sket dlm 1 mangkuk kecik, sayur pucuk paku grg byk aku amik, ikan keli grg cili api n sket sup tulang..

Tapi aku ni perangaikan, walaupon perut tu dah takleh nak masuk n disebabkan food nampak menarik, aku gagah jugak sumbat.. (ini la nama takde disiplin...huhuhuh..)sudahnya bile dah bis, rasa mcm nak terkeluar balik isi perut tu.. pastu minum lak Teamix, lagi la penuh perut...

takpe2.. tgk esok lak camne.. esok dah masuk hujung minggu.. aktiviti wajib jalan2 carik makan aku.. heheeh.. tgk aku mkn ape lak k?

Note: u all.. diet ni bukan diet tak makan nasik tau.. makan tetap mkn, tp HL ni ganti meal kite sehari tu..

No comments: