Saturday, February 14, 2009

Upin & Ipin (GENG - Pengembaraan bermula)





Semalam laki aku kebetulan amik cuti.. then saje gatal aku amik half day plak.. bercadang nak bawak Diha pi tgk wayang.. Afiq kene tinggal kat bbsitter.. the day b4 tu, laki aku dah book tiket through internet... memula tu mcm blur gak camne la nak beli tiket wayang ni.. almaklum la, dah almost 6 yrs we all tak pi tgk wayang.. at last berjaya la book tiket tu...

Diha suka gak la.. member tak penah pi tgk wayang.. memula cam pelik la jugak coz gelap n sound kuat giler..

Cite Geng mmg best.. antara cerita animasi bahasa melayu yg ada standard.. aku bagi 5 par 5.. mmg bagus.. pi la bwk anak2 u alls.. sure dorang suker..

3 comments:

Hana said...

aku on hold tengok tengok wayang ni. last sekali bawak anas tengok apatah, tak ingat. setengah jam je boleh konsentrate, pas tu ajak kuar... so lepas ni tunggu amani besar dulu... lambat la lagi aku nak dapat masuk wayang :D

chomelista homestay said...

Kak.. tgk 3D ke?
Kalo 3D lg besh..
sy tatau lg bila nak lyn,
sy ni kaki wayang..
tiap2 mggu musti gi.. ehehe!

Whoaa besh gile tu smpai bg 5bintang...
kena tgk ni.. hihi!

Diana Sulaiman said...

deidaa - 3D? kt mane nk tgk ek?