Saturday, January 10, 2009

Cerita Diha last Friday

Diha pi kindie seperti biasa.. aku hantar pagi tu n tinggal.. Then ckp ngan Teacher Tiesya suh balik naik van.. nak practice2 supaya senang dikemudian hari..

Then sampai kul 11, aku pi stand by kat umah bbsitter.. nak tunggu Diha balik naik van.. then dlm 11.15am still tak sampai2.. call Teacher Tiesya dia ckp dlm 5 min sampai.. Teacher bgtau, Diha nangis tanak naik van.. nak mama kate dia.. aku inform teacher yg aku takkan jemput dia n mintak tlg pujuk Diha.. teacher kate ok..!

5 to 10 min sampai la van umah bbsitter.. aku nengok dari jauh Diha dok depan.. siap Teacher Tiesya teman balik.. dlm van tu muka Diha dah cebek semacam je.. cover2 jgn bagi nangis.. keluar je dari van, nampak aku terus peluk pastu nangis meraung2 mcm drama tu.. dia ckp tanak naik van.. aku pujuk punya pujuk pastu ok..

camne la tak nangis, member tak biasa naik van or bus sensorang.. naik ngan org tak kenal lak tu.. slalu pi Tumbletots kan hantar n berjemput.. thats why u go away la.. hehehe..

aku dah pesan ngan bbsitter, this Monday mintak dia tlg pujuk Diha.. hopefully Diha ok.. sementara nak bagi biasa, nangis la jugak kot..

No comments: