Monday, December 22, 2008

Tagged by Hana


- aku deliver both of my kids ni dgn c-sec

- mase diha, dah on time but tak turun, jalan pon tak bukak.. takde langsung tanda.. kene seluk sampai 3 kali.. sudahnya potong... afiq pon same, tiada tanda jugak... sakit pon tarak..

- time afiq mmg dah cnfm kene c-sec.. so ingat nak amik same birth date ngan laki aku tapi operation room plak penuh...

- beza ialah anak pompuan jaganya lebih baik dari anak lelaki... afiq susah betul nak tido malam.. siap colic bagai..

- pantang masih sama, cumanya ngurut kali ni tukang urut tak sentuh lansung tang perut n tak pakaikan bengkung lansung.. time diha tukang urut siap pakaikan bengkung bermeter2 panjangnya... akibatnya aku kerap pening... dibandingkan ngan afiq aku cargas sket..

since doc ckp aku dah dpt sepasang, then aku leh rehat lama sket.. bolehla menguruskan diri.. kata doc la.. kata aku tidak.. ahaksss...

quota maybe doc ckp leh 4 kot.. Insya Allah.. :)

next aku tag :-
1. Gee
2. Iena
3. Juliaty
4. Mauze

3 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

tak sangka diana pun ader blog..bestnyer...
alamak kene tag ler..nanti iena buat keh..
cepat tul afiq nak berjalan.rizqi baru maju ke depan jer..lambat tul..

Diana Sulaiman said...

iena, lum lagi nak berjalan tu.. heheh.. tapi mcm dah tak sabo2 nak berjalan..

Anonymous said...

diana..aku dah siapkan tagging for this topic..enjoysss..btw aku pun WFH arini..pastu cotiiiiiiiii pjgggg..bestnyee ;)