Friday, February 1, 2008

Makan, Makan & Makan

Pegnen kali ni aku rasa nafsu makan aku kuat sekali la.. tapi mase pegnen time diha pon nafsu makan bersungguh-sungguh skali... time diha lagi plak, aku lansung takde morning sickness, wek.. wek.. bagai.. sume aku redah... susu pon aku belasah... but this time, susu enfa mama yg aku beli tu, takat 2 kali minum pastu lansung dah tak sentuh... this time, memula dulu mmg aku kena morning sickness.. posa aku hanya bertahan seminggu je.. yg lelain tu selamat kena ganti balik...

tapi lepas dah lalui dugaan tu.. nafsu makan aku kembali seperti biasa... but aku takleh nak minum plain water.. rase mulut tu mcm payau je.. so, aku skang ni gile minum soya bean... berdozen2 soya bean aku beli.. memula tu beli sket2.. at last laki aku ckp baik beli dozen, lagi untung... problemnye, bukan aku aje yg belasah soya, diha n laki aku pon turut serta... soya yg aku minum n lalu hanyalah Yeo's less sugar... ade gamba daun kaler hijau...

food plak.. sume aku sental... aku pon naik risau... kepingin nak makan tu tak de la sgt.. ngidam pon takde la jugak.. tapi bile aku rase nak mkn satu2 food tu, aku akan carik n makan.. tak dpt tak kesah sgt..

tapi laki aku ye.. ngidam nak mkn mcm2... ngado2...

No comments: