Monday, July 16, 2007

** my New Blog **


at last setelah lama dok memendam rase nak ade kan blog sendiri, maka hari ni terhasil la blog sendiri...secara kebetulan arini aku MC kerana vertigo (sakit kepala ala2 takleh nak jalan... kalau jalan sure collapse)...


kerana nak menghabiskan time2 MC hari ni, aku mem'bz' kan diri dgn PC...sesambil surf bahan2 utk assignment... Opppss lupa lak.. aku baru start sem baru last saturday... still amik 2 subjek jugak... tak mampu nak amik maksimum cam org lain... takut at last aku drop jugak... tapi sem kali ni mcm tak bape best sgt coz lecturer dia ala2 skema jimrama la... marking pon ikut cam full time student... cian pulak we all part timer ni...


2 weeks lagi next class pastu kena pass up proposal assignment + ade quiz...(sib open book quize).. lega skettt...


bile aku tgk balik gamba aku n hubby ni.. terpikir lak aku bilekah badan aku nak kurus sket mcm baru2 kawin dulu??? rasenye idak boleh kurus??? payah...aku pon fenin nak pikir camne nak bagi turun... jeans n suar2 lain ala2 dah ketat... sampai dah kena tarik napas nak makainye... baju pon same... duit abis asik beli baju... baju lama byk dah sedekah...


PENING!!!!

No comments: