Wednesday, February 22, 2012

At lastttt....

setelah 5 tahun aku bertungkus lumus futher study.. lama kan? korang sanggup buat ke blaja lama2 nih? hehehehe... gigih tak??? dari aku anak sorang sampai anak dua baru lah selesai Degree aku ok!

aku akhirnya seorang GRADUAN.. ecehhh :P
bangga korang... bukan nak berlagak, tp reality la bcoz ms study dip dl xpenah dapat dean list bagai ni.. skali blaja part time ni plak boleh dapat... sape tak bangga...

terima kasih jugak la kat En.Ajaq yang selama ni dok membantu jaga anak2 mase aku gi kelas..
tapi sayang bila final sem ni aku sipi2 je nak dapat medal bile grad.. kurang sket je pointer aku.. kalu tak masa grad tu ade gak tersemat medal kat jubah nanti... but apa2 pon aku still bersyukur aku dapat pointer yang aku rasa sangat membanggakan.. grad dengan keadaan yang puas hati la orang kata..

now, konvo bulan 5.. buat kat JB.. insyaAllah i'll be there... :)