Monday, July 4, 2011

JJCM - Dave Deli Restaurant...

korang ingat lagi tak Dave Deli Restaurant? ke korang tak penah dengar pon...
Dave Deli ni kedai lama la jugak.. dari zaman aku form 4 @ form 5 dulu...
dolu2 banyak branch dia.. yang aku ingat dulu kat JJ Alpha Angle, Mines Shopping Mall, kat JB seingat aku ade la coz mase study kat UTM dl ade gak la makan Dave Deli ni...

but now Dave Deli tinggal 2 je.. seingat aku la.. kat One Utama (OU) n Subang Parade... yang kat ni lama dah aku dok lalu2 tapi tak tersinggah...

so, baru2 ni gi makan dengan member... mengimbau kenangan lama mase skolah2 dulu makan dengan dia gak kat JJ Alpha Angle tu.. heheheh

dia punye special menu dari dulu Roasted Chicken n Lasagna... terbaik la u alls... rasa masih sama cume harga je makin mahal.. hahaha... tapi kalau sedap, aku don't mind bayar mahal...

so, we all order menu special ni lah... meh la tengok... pastu korang plak gi cube k? kedai dia sederet dengan Carl's Jr.. selevel dengan Jusco... :)

- lasagna -


- roasted chicken with mashed potato -


No comments: