Tuesday, May 24, 2011

Afiq 3rd Car Birthday Party...Pics by our pro photog
























ok! sudah puas tengok gambar???? meh nak story plak... :P

tqvm to my pro photographer for that day.. Yuzie.. sangat puas hati gambar2 dia...

entry ini adalah dirujuk... hahaha mcm ayat surat aje... jadinya entry ini akan diperkembangkan lagi ceritanyal... :P

ok! berbalik pasal party Afiq ni kan, disebabkan family aku besar, tak dapat la nak invite semua friends kang kot tak mendapat layanan memuaskan nanti.. sbb bile jemput tok's, mesti datang skali dengan anak beranak n cucu cicit semua.. jadinya mmg la ramai... :)

this time aku plan nak buat theme 'car' coz Afiq mmg fanatik sket cars ni.. every time keluar 4 sure kena beli car utk dia.. planning sket punye lama dr last year lagi dengan bantuan Party Planner aka my school BFF, Eqin (Fine Studio).. b4 this Eqin penah jugak deco utk Afiq 2nd bday + BFF gathering.. aku percaya + suke design n idea yang dia buat.. thats why amik dia balik for this time punye party.. ikut idea dia mmg canggih manggih segala.. siap duit je ye tuan fuan.. :P

so, atas hasil usaha n idea bersama.. maka theme car ni dapat la direalisasikan.. ceewaaahhh!!!! poyos kan? but kesimpulannye aku sangat berpuas hati dengan hasil deco Party Planner ini...

so, b4 layan gamba.. mau crita sket pasal mangsa2 yang menjadi pembuat barang2 @ bahan2 bday party ini.. :P

Menu :
- Nasi Briyani + Ayam Merah + Dalca + Jelatah by Juara Soto, Kg. Pandan
- Olio Spaghetti, Sosej + Ciken Ball Stick, nugget, wedges, sirap limau by tuan rumah @ aku la..
- Kueh Lapis n kueh cara berlauk by my MIL
- Ciken pie n kueh lapis by aunty at Lembah Keramat
- dadih by my mama
All sweet n chocolate - tuan rumah @ aku la...
Deco, Desert Table, water bottle, cotton candy - Eqin @ Fine Studio
Car's Bday Kek - as usual my faveret pembuat cake.. Anna @ Bake Freshly.. (santek n sedap.. itu sangat penting..)
Red Velvet Ball Cake & Hazelnut Cake - Sue @ Dear Sue Cakes (LIKE dia kat fesbuk 'Dear Sue Cakes)
Cake Pop & Fancy Cookies - Yanti @ Adik Manja KitchLinken

1 comment:

Ayuraza said...

salam..BW sini..comelnyer anak2..epi belated bday baby2 comel..
nak makin rapat..meh singgah blog saya.. follow u okeh..