Wednesday, April 20, 2011

The new Al-Rawsha Restaurant..

aku ade lah pengemar setia la nasik arab nih... Al Rawsha kat Jalan Damai dulu papa aku yg kenalkan.. papa aku boleh dikatakan pengunjung setia la Al Rawsha dulu.. siap b4 gi makan, dia akan call dl the owner suruh masak n prepare awal2...then dapat tau dia ade bukak new branch @ Kg. Pandan... tup2 yang kat Jalan Damai dia dah tutup...

so, sejak bukaknye yang baru tu, aku baru je teragak nak mencuba coz slalu dok makan kat Saba Restaurant kat Jelatek tu je...

nak komen sket.. betul la mcm papa aku cakap.. food dia dah kureng... chef lama dia kat Jalan Damai dah pi keje tempat lain.. n bak kata adik aku, ada la bisnes partner dia dulu dah bukak kedai kat Shah Alam n bawak skali tukang masak lama.. tak tau bape byk chef dia.. ade yang kata dah gi Wadi Hadramawth kat Jalan Ampang tu...

so, that day we all try menu2 biasa yang slalu we all order...

hummus with lamb... lamb dia a bit masin sket...


n makan with molawah bread... kurang lembut n liat sket bile dah sejuk..



Mandy Lamb.. nasik kurang lembut n lamb dia kurang juicy...


Mixed Grill.. sama la so-so aje...

Afiq mau Spaghetti with white sauce... ok la.. tak sama la mcm italian food tu.. arab style punye.. hehehe...
Kesimpulannya... aku nakkan Al Rawsha yang lama dulu... huhuhu...

No comments: