Tuesday, November 16, 2010

Perhimpunan suku tahun kaum ibu

Seperti yang penah berlaku sebelum2 ni, perhimpunan dan perjumpaan kaum ibu ini memang adalah acara tradisi yang mana kita cakap event wajib lah..

Perjumpaan ini bertujuan untuk mengeratkan lagi tali persahabatan yang telah erat terjalin semenjak kira2 15 tahun yg dulu..

Ahli2 grup sume mencukupi kecuali ahli2 yang berada nun jauh di UK n Ireland itu..

Tentatif utama adalah MAKAN!!! Hahahaha.. Termasuklah makan tengahari dan minum petang.. Cuma makan malam je tak sempat coz masing2 mula teringat kat laki n anak2 yang menunggu kebuluran tak makan lagi.. :P

Disamping itu acara gosip artis2 dan gelak ketawa gatal.. Tak lupa juga sessi merasa kek buatan ahli grup, juga sessi pembahagian kepada pembeli2 mee bandung Muor.. Hehehehe dannn sessi ambil gamba gedix..

Dari 5 kaum ibu yang hadir, hanya 4 saja yang teringat utk diambil gambar.. Lagi 1 ibu tu ahli grup sangat lupa nak ambil.. Hanya ingat ambil gambar makanan saja.. :P (harap maaf Pn. Ros).

Kepada ahli grup yg berada nun jauh di UK n Ireland tu, boleh la juga menjamu mata dengan gambar2 ini bagi nak menghilangkan rindu kamu2 kepada kami di Malaysia ini.. :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Celcom Mobile.

1 comment:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

makan ingat kat i k ;)
nways, salam eid-ul-adha to u n family babe!
;D