Friday, September 3, 2010

Hari ini sangat penat...

kerana balik ofis sudah lambat... ntah camne plak hari ni ade sket problem kat ofis yang menyebabkan aku lewat balik.. lewat tak lewat pon keluar ofis dah 5.30pm...

hadoiii... masuk highway Duke, mak aiiii giler banyak kereta... aku sangat kagum kerana sume pemandu2 berlumba nak sampai...

slalu bulan puasa paling lewat 5.30pm dah sampai rumah.. kat Duke tu takde la byk sgt.. agaknya time balik tadi mmg time sume org berpusu2 keluar... slalu dr ofis tu rumah takes about 20 min je nak sampai... hari ni sudah sampai kul 6.25pm.. kelam kabut la apa lagi.. main campak je tudung terus masuk dapur.. aku gagah jugak masak coz dah janji 'No Param' this year.... n satu lg aku kena jugak habiskan bahan2 dlm freezer tu... kalau tak, setahun la tak bersentuh... sampai keras kejung ikan tu nanti.. heheheh

sampai dah masuk waktu berbuka pon aku masih memasak lagi.. gigih sungguh... tapi kesimpulannya aku sangat penat...

rase2 malam ni nak balas jasa diri sendiri nak pi beli Subway la.. sempat tak ek? kepingin dari b4 puasa lagi.. huhuhu

No comments: