Saturday, September 11, 2010

Aidil Fitri 2010

gigih kan? raya ke 2 dah update blog... hehehhe...
aku tau ade yg lebey advance... sepanjang masa hupdate blog pon ade...

cerita sket pasal raya this year... this year turn beraya kat Melaka rumah MIL aku... petang raya after ofis terus balik Melaka...

so, 1st raya n tadi petang (2nd raya) dah berada kat rumah parents aku kat Kajang ni... yang tak besnye this year, tak sempat pon nak bergambar 4 beranak menggunakan camera sendiri or handphone sendiri.. huhuhu.. dok sebok masuk dapur...

so, disebabkan gambar 4 beranak we all tak snap pakai camera sendiri, so we all gi studio pagi tu.. Wah! studio lagi haaa... tak tau la camne rupe sahsiah gamba family we all amoi tu amik.. hanya boleh dilihat after 2 weeks.. tunggu je la...

disebabkan gitu, takde la gamba pagi raya kami 4 beranak pakai fink kaler...

dan juga this year, perut aku agak kureng bagus... nak kata makan campur2 every year raya pon sama.. maybe this year aku agak kureng makan benda2 remeh ni.. so, raya ni perut agak terkujut... siap stop carik petrol station la.. huhuhu... sehingga sekarang ni masih terasa memulas perut ku ini...

ape2 pon raya this year biase2 aje... aku macam malas2 sket coz next coming weekend ade exam dan test... satu hapah pon tak study... itu yg buat aku risau...

ape2 pon, selamat beraya la u olls...

No comments: