Sunday, August 8, 2010

Concern

adakah concern itu perlu ditunjuk2?
perlu ke concern tu kita kene bgtau sume orang yang kita concern?
nak kene bgtau macamni ke "saya concern kat awak tau..." or "aku concern betul la kat si polan tu.."

aku sometimes tak paham orang2 ni...
aku bg contoh la.. if seseorang tu admited to the hospital... or ade wedding ke... or ade kenduri ke... dan macam2 lagi lah... mmg la kalau ikutkan kita nak gi ... tetapi orang2 lain yang dah pi tu jangan la pandang semacam if kita ni tak dapat gi... u have tu pikir kenapa dia tak gi???? dia ade keje ke.. ade masalah family ke? takde transport ke... ni tak, kalau tak gi je.. jaja la kat semua yang kita tak gi... mmg mulut orang kita takleh nak tutup kan?

tapi apakah attitude gini? jangan kita samakan kita dengan orang lain... u jangan ingat orang sume takde masalah mcm u...

aku kadang2 sangat pelik... bilakan mereka2 ini nak berubah????

No comments: