Thursday, August 19, 2010

Apa???? Garang????

topik kali ini berkisarkan garang...
orang kata aku garang... mama aku ckp aku garang mcm mak tiri okeh!
anak2 aku ckp aku garang jugak... laki aku pon same cakap... hahahaha...

but garang ni bertempat ye tuan puan...
bab2 keje aku mmg tegas n nampak garang... aku tak suke orang buat keje sambil lewa.. at last menyusahkan kita jugak... especially dalam banking sector yang mana kita manage duit orang.. salah2 kira, masuk ke 'dalam' kita... tapi sume org tak paham... org tak suke kalau kita garang.. org suka kalau org tu senyum.. gelak2.. pastu lembut...

ada tempat aku boleh senyum, gelak gile2... lembut2... but kalau u salah! salah la jugak.. tapi biasala kan especially lelaki, mane nak amik pot sgt benda2 ni.. tak brape penting la bagi dorang... janji keje jalan... lagi2 bile pompuan cakap, terus cair... terus lemah... dan2 amik bulat2 org tu cakap walaupon salah... aku penah dengar sape ntah ckp, "kalau u as a pengurus disukai oleh staf2 u, there's maybe something wrong with u"

lepas ni lantak la ape org nak ckp.. aku garang2 pon hati aku baik.. ade setengah2 org tu baik gile.. skali menggunakan kebaikan yang ada untuk menawan orang lain...

1 comment:

sheila mutalib said...

www.she-love-beauty.blogspot.com