Monday, June 28, 2010

Serba salah

last saturday aku bawak Afiq gi follow up kat Paed about problem dia asik batuk je...
so, doc berkali2 dok tanya dalam our family ni ade tak astma ke tak?
for my family mmg takde... so, doc cakap Afiq ni mcm dah nak kena la...

doc check skali lagi then dia ckp Afiq mcm kene infection.. doc tanye skali lagi kat bbsitter ade ke yang slalu tak sehat?

then aku cerita la ade one family ni merangkap anak buah bbsitter aku hntr anak dia kat situ gak la.. bbsitter aku cerita budak tu kadang2 batuk sampai dah berbunyi but mak bapak dia wat dek je tak hantar hospital...

doc suspected benda tu la Afiq jadi mcm ni.. memang pon.. sometimes bila aku jemput budak2 tgk budak yg aku mention tadi ni asik la berhingus.. Afiq bila hantar pagi tak selsema tak batuk... bila jemput time petang je mula la dia pon berhingus n batuk... tension aku rasa...

aku dah inform bbsitter supaya pantangkan Afiq.. then dia ckp susah la coz Afiq ni asik nak makan je... fine la for me.. but u jangan la bg keropok n junk food la.. bg la benda alah lain mcm biskut ke... bertin2 biskut aku beli wehhh... asal balik petang je tgk mkn coklat.. junk food.. keropok...

camne la nak ckp ni?? aku kang kalu ckp sekali ok la.. lama2 asik dok ckp kang org meluat pulak.. abis camne ek? dalam keadaan serba salah sekarang... takde la fussy sgt tapi at least dengar la ckp.. bila ckp Afiq kena ambil gas, tau kesian... waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: