Monday, May 10, 2010

Mother's Day for 2010

1st of all nak mintak maaf kat kengkawan yang mana aku tak sempat nak terjah blog u all semua.. skang ni ape yang dipikirkan buat entry diri sendiri dl.. then buat keje sket2 n nak continue lipat kain ni ha... nanti aku terjah blog2 u all ye...

Ok! ni pasal this year mother's day celebration... aku tak celebrate pon dengan mama aku just wish aje.. coz mama aku dalam keadaan yang tak sehat yang mana dia sendiri pon taknak celebrate2 ni.. but as u all tau pon hari2 mother's day kan? ape yang aku harap dan berdoa semoga mak aku cepat sembuh n boleh menjalani kehidupan mcm biasa n moga dia menjadi org yg tabah dalam menghadapi sakit dia tu... AMIN... ingat2 mmg sangat sedey n sebak.. but aku kena tahan kan?? dalam hati siapa la tahu kan???

ok as 4 me pulak naka beranak, aku di'celebrate'kan di CPK, KLCC mlm semalam... anyway, tq kepada En. Ajaq yang sudi belanja makan... even every time pon dia blanje.. hehehe... kerana mother's day CPK bagi all mothers tu sekuntum rose n free desert... TQ CPK... :)

No comments: