Tuesday, February 23, 2010

Syukur dengan rezeki yang ada...

Alhamdulillah...
Bulan 2 ni penuh dengan bulan rezeki...
Company aku bagi Vitamin 'B'...
setelah penat lelah keje separuh mati, akhirnya we all dapat la habuan masing2...
dalam pada masa yang sama, bank aku declare dividen.. aku dapat lagi...
the KOOP bank aku declare dividen.. aku dapat lagi...
Syukur sangat2...

tapi mula la mcm2 yang bermain di fikiran...
duit2 yang dapat tu, dah banyak aku agih2 kan ke benda2 yang sepatutnya n yang tak sepatutnya... hahahahha...

rase2 aku akan dapat membeli beg idaman kalbu selama ini... ehem...:)

4 comments:

honeylanz said...

nak tumpang ehem..ehem jugak ;)

Wan Haida said...

boleh jer diana...meh kita plan one day ngan hana p terjah ittew tempat.....

Diana Sulaiman said...

honeylanz - boleh...:)

wan - gamaknya aku terjah dulu ni... hehehe

~Eila @ Along~ said...

congratz diana...hanya org yg suke beg je paham erti kepuasan ituu...yeayyy!! tak sabar nak tgk ni....