Thursday, January 7, 2010

Budak yang suka nak main air...


Ini budak, suka gilerrrr la main air dalam kolam ikan atok dia...

masalahnya, dia tak takut lansung... yang kita ni takut kalau2 la dia tertonggeng dalam kolam tu..

memula main2 sket je dengan air.. skali dengan tangan2 dah masuk dalam2 air.. ikan pon takut nak dekat.. lari semua ikan2 tu...

yang peliknya, swimming pool takut ya amat.. tapi air dia tak takot.. aku mcm mushkil kejap..
ini lah muka yang tak bersalah itu... dah basah baju dibuatnya...:)

2 comments:

honeylanz said...

dia geram nk tangkap ikan kut...

Lady Dyla said...

chumel je muka.. inesen je