Sunday, December 27, 2009

Wajah baru anak bujangku...





Afiq telah berwajah baru...

Perancangan tu lama dah nak bwk pi potong rambut... sebab rambut dia yang belakang tu panjang n dah lebih kolar...

bbsitter aku sgt rajin.. nampak je sideburn Afiq n rambut depan tu panjang, dia gi potong.. tapi masalahnya rambut belakang dibiarkan panjang.. aku cukup tak cukup tak suka fesyen rambut belakang panjang...

so, setelah sekian lama terpendam.. siang tadi bawak pi Itsy Bitsy Saloon, GE Mall.. kasi potong!!

kenapa sekian lama terpendam??? coz aku dok ingat kalau bawak Afiq pi saloon dia akan duduk tak diam.. but sebaliknya... dia sgt behave.. very good boy.. itu stylist sgt bagus n sgt cepat.. pandai tackle budak2... mmg sgt senang kerja dia...

so, inilah hasilnya.. ada orang cakap nampak macam anak cina.. betul kah???

5 comments:

Hana said...

lagi nakal rupanya berambut pendeks!

ABH said...

wow! hensem boy in da house :)

maya amir said...

eee bestnye gunting rambut dlm car camtu...kalau i jadik budak kecit, tiap ari gunting rambut pun xpe..heheh...

Diana Sulaiman said...

hana - itu la pasal.. dah lagi nampak notty...

abyrahyn - tq...

maya - itu budak, kalu mak dia tak sanggup nak bwk hari2.. mahal.. hehehe

Lovely Emy said...

hehe, comelnya, potong rambut dlm kereta mainan tu.. :)