Tuesday, December 29, 2009

Laki Mithali... bley????

1st of all, aku nak cakap terima kasih la banyak2 kepada suami yang terchenta, En. Ajaq kerana telah menjaga anak2 ketika ketiadaan aku di pejabat tadi... cheewaahhh...

disebabkan cuti aku dah pon habis n bbsitter pulak mintak cuti, jadinya yang kene coti adalah En. Ajaq.. cuti banyak lagi.. hehehe...

so, semasa aku kat ofis dia telah menjaga anak2 dengan penuh kasih sayang gamaknya.. hehehe... (aku tau sgt rumah sure tunggang langgang) tapi lantak la.. janji aku balik, rumah dah clear... sebab aku sgt la fussy bab2 kekemasan ini...

balik ofis tadi, terus hantar Diha gi mengaji.. dalam kereta masing2 mengadu... En. Ajaq mengadu Afiq notty.. takmo tido... buli Kak Long.. main botol parfum n nasib baik tak pecah... Kak Long pon sama ngadu Afiq buli dia.. pijak perut dia.. kemain lagih...

Bila tanya hari ni makan apa.. Diha bgtau babah dia buatkan pancake... pastu tghari babah dia masak ns goreng n telur... wow!!! Diha tambah 2 kali... sedap la gamaknya tu, ns goreng pakai perencah Sri Aji...

bagus2.. ini yang aku nak... kalu sehari ok la.. tapi kalu suh cuti seminggu, gamaknya boleh tak jaga???? mau pening aku rasa... hehehhe

No comments: