Wednesday, December 30, 2009

Hari pertama tahun 2010

Acara BBQ + family gathering kami mulakan untuk tahun 2010 ini.. hahahaha...

makan lagi kan? 1st day tahun baru, dah lari azam...

at 1st nak buat malam new year... tapi dah masing2 balik keje lambat, buat la the next day...
bukan senang nak kumpul ramai2 adik beradik.. makan beramai2 bersama family.. dalam pada tu pon, adik bongsu aku tak balik.. nak siapkan projek dia..
we all buat bbq lamb, beef, ciken, sotong & sosej..
food lain, aku masak spaghetti bolognese.. prepare mashed patato & gravy..
mak aku masak mushroom soup & buat coleslaw... n desert dia mmg tak tinggal...
adik aku prepare garlic bread...

We all celebrate b'day mak aku yang ke-58 skali.. b'day mak aku on 8th Jan.. tapi saja celebrate awal since next week aku tak balik Kajang...

Aku doakan supaya kaki mama aku cepat sembuh.. n sihat seperti sedia kala.. semoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan.. I'allah... :)

No comments: