Monday, November 2, 2009

Kenapa ek????

budak2 kecik ni kan suka sgt pakai kasut orang besar????
aku notis ramai la bebudak kecik ni tak mo la pakai kasut they all.. nak gak berlagak pakai kasut org besar...

termasuklah anak bujang aku sorang ni ha...
macam la takde benda lain yang nak dibuat main....

note : study sambil hupdate blog.. boleh???? rindu je n tangan ni gatal je nak hupdate...

2 comments:

iEz and mr.Tipso said...

haaa~ dulu iEz ske pkai ksut besa sbab iEz rase setaraf jek dgn ayah hehe~ kira nak jd org beso la tu..

honeylanz said...

mykids pun sama..lg suka if dpt sarung high heel mama..