Sunday, November 15, 2009

Futsal Fiesta & Year End Potluck Party...

gila panjang tajuk blog kali ini.. hehehe...

ni ha la kengkawan semua, semalam kindie Diha buat futsal & potluck party...
so, as usual untuk anak tersayang, we all turut serta...

anak dara aku dapat jersey Man-U.. habis kene kutuk dengan En. Ajaq yang sokong Chelsea.. hehehe...
disebabkan En. Ajaq taknak riak akan Chelsea yang asik menang itu, dia sendiri pakai jersey England.. hahaha...

tengah bebudaks sedap main, tetiba hujan rintik2 yang akan kasar turun.. memula aku yang in-charge 4 the food itu nak letak all foods kat tepi court aje.. ala2 santai... akibat hujan, harus alih tempat ke depan dewan.. huhuhuh...

all parents mmg sporting habis... dorang yang over jerit tgk anak2 main.. then last teacher tgk parents yang over, dia bg la peluang utk parents main futsal plak.. hehehe... over kan???

food pulak mmg byk giler la... but food yang paling fames they all bawak adalah bee hoon goreng, nugget n sandwich...

aku bawak apa??? aku ade janji dalam entry ni kan nak bgtau aku masak apa.. bgtau boleh la but gambar food itu tak sempat di'snap' oleh kerana kelam kabut pagi semalam menyiapkan makanan n camera pon kat atas...

aku masak lain dari parents lain bawak... fried spiral pasta... pasta yang wajib aku buat la slalu selain olio aku tu... Alhamdulillah, itu pasta sangat laku.. tinggal sket je untuk aku bwk balik...

dah panjang dah bercerita ni.. korang tgk gamba je la ek?


No comments: