Wednesday, October 21, 2009

Cerita hari ini dan DELIcious nye.... :)

hari ni aku cuti coz this morning ade exam... tapi exam 30 minit je... aku paksa jugak En. Ajaq supaya amik cuti untuk nak menyenangkan kerja2 membawa aku ke sana ke sini.. hahahah...

then aktiviti hari ini sangat padat...

habis je exam terus je gi daftar sekolah Diha untuk standard 1 nanti... then after that pi dentist.. coz dah berkurun lama we all tak pergi melawat dentist.. sepatutnya kurang2 setahun sekali kena lawat.. tapi dek kerana masa yang sgt menyemburui kami.. hari ni baru dapat peluang...

after ke dentist, pi melawat kindie baru Diha for next year.. then pi jemput Diha kat kindie dia pulak.. duk dak duk dak.. dah tengahari.. so, time for lunch pulak...

haaaa... this time kami lunch di Delicious, Jalan Tun Razak... yum...yum... pada aku food dia sgt sedap... kena la dengan taste aku... the Chocolicious Sundae sangat la mengancam... sodap gitu.. the place sgt cosy... menarik, cantik n tak terkata lah mcmane.. hehehhe...

we all order Mushroom Soup, Fried Calamari, Spicy Seafood Spaghetti, Carbonara, Long Cool Black Coffee, Frosty Lemon Tea n Chocolicious Sundae... dah makan2 kat situ.. bawak balik pulak Scones n Cupcakes dia... tamak haloba sungguh kalu bab2 makan ni..

tempat ni sesuwai jugak dijadikan tempat melepak bagi kaum2 ibu nanti.. sesape yang berkenaan itu, sila lah atur masukkan tempat ini dalam aturcara-aturcara makan2 kite.. untuk yang ber'diet' juga sesuwai... makan salad je la kite... hahahaha...

lepas dah melantak, aku plak ade appointment dengan orthopedic doctor.. kaki mak sakit balik la pulak.. then selepas berjumpa doctor, bagi nak menghabiskan masa sementara nak menjemput Afiq di rumah bbsitter, we all pi memeriahkan Wangsa Walk Mall itu.. sempat jugak melontar duit di F.O.S membeli baju anak2 buat pakai2 basahan... then melontar kat Popular.. then last kali aku pegi ber'padicure' n ber'manicure'.. Diha pon aku suh jugak buat padi n mani.. bagi experience sket.. kang dah besar buat2 terkejut pulak tak penah nampak... sempat la chinese lady tu promote2 aku beli heel cream... aku ni bukan boleh.. kan dah terpedaya... melayang RM108 dek kerana membeli heel cream itu..

itu lah bebelan aku untuk hari ini... :) mcm biasa la aku nak letak gambar2 makanan ye kengkawan.. hehehe...

2 comments:

Aizleen said...

emmm...memang sedap. ada sandwich apa ntah nama dia, but ada seafood, nyam2..terus lapar....

Diana Sulaiman said...

aizleen - tu la.. tgk menu mcm sume nak rasa.. rasa macam tamak je.. hehehe... tapi ade rezeki next time leh pegi.. :)